Nog maar één nachtje slapen - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Linn Duyvendak - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje slapen - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Linn Duyvendak - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje slapen

Door: Linn

Blijf op de hoogte en volg Linn

11 Juli 2014 | Nederland, Krommenie

Morgen is het dan eindelijk zover... Om 15.10 zal ik met het vliegtuig de lucht in stijgen, op weg naar Ghana! Voor het eerst zo'n grote reis alleen naar een totaal andere wereld waar ik me nu nog amper een voorstelling van kan maken..

Me koffer is bijna gepakt. Alles ligt erin, erop of eromheen en het is nog even passen en meten zodat alles mee kan! Ik heb van de week nog veel leuke spulletjes verzameld om daar te geven aan de scholen en mijn gastgezinnen. Zoals Engelse kinderboekjes, woordenboeken, grote wereldkaarten, stiften, Twister, een frisbee, zeepjes en bellenblaas. Verder zit me koffer vol met kleren die netjes de schouders en knieën bedekken en aardig veel medicijnen.. Ik hoop dat ik niets vergeet!

Vannacht nog me laatste nachtje thuis slapen en dan hoop ik een maand te gaan genieten, iets bij te dragen en geweldige ervaringen op te doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linn

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 3390

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn reis naar Ghana

Landen bezocht: